Wednesday 27 August 2008

CO MA FAKT DOSTALO - Web Divx player

Ahojky vsetkym
ucinil som zase new rubriku - Co ma fakt dostalo ...... myslim si, ze nazof bude odpovedat obsahu....takze podme na to:

Nie je to ziadna novinka ale dostalo ma to.

Chcel  by som sa  povenovat divx web playeru, mne sa to neskutocne popacuje hlavne z dovodu kvality.
Teraz, ked vysokorychlostne pripojenie do internetu je uz bezna vec a internet sa pouziva viac multimedialne ako inokedy ... vsak len sa pozrime aky uspech maju rozne weby s videjkami...(youtubeceknitogooglevideoBo...a mnoho mnoho dalsich) je to proste nenormalny hit.

Je to fajn, da sa uploadovat uz aj neobmedzene velke subory, ale problem je prevazne v kvalite kedze skoro vsetko je vo formate flash.

Kvalitu formatu Divx netreba rozoberat, ale ked si mame predstavit divix na webe pri streamovani , tak to urcite potesi .

Jedina vec co treba ucinit je nainstalovat si web divx player. A mozte zacat streamovat divixi. 
stiahnut si ho mozte napr. tu


Tu mate ukazku  . Samozrejme musite mat mainstalovany kodek.








no a tu je moj pokus














no a ako vytvorit take videjko?

no je to velmo jednoduche musite mat niekde ten svoj divx ulozeny na ftp-ku akebo napriklad na nejakom free ulozisku napr. uloz.to  alebo filebase.to ale je ich na nete mnoho.

dalsi krok je navstivit labs.divx.com a vygenerovat si html kod, ktory ulozite na stranku a bavite.

Ako tak nad tym vsetkym dumam, tak tato technologia ma nenormalu buducnost, lebo mat na webe high definition video je cool.... uz terazky takto nenormalne ficia nelegalne kopie filmov ... 

Este keby sa dalo online streamovat,  napriklad telky do divx, tak by to  nebolo zle ... mozno by sa to dalo cez VLC player  pretoze  ten ma nesmiene vela funkcii . Ak ma niekto skusenosti dajte vediet.

Tu par liniek na nejake videjka povacsinou filmiky:  divxmoviez4u.blogspot.commyvideolinks.giesecke.tk/ je toho dost vela,  staci hladat a daju sa najst aj dabovane filmy.

...tomu sa uz povie piratstvo jak swina.... no ale taka je doba ... a hold  sme len uzivatelia.

No comments: