Sunday 24 August 2008

NIMBUZZ


Nazdareq
ja viem nieje to nic nowe ale konecne ma tato aplikacia pokope vsetky komunikatory co som potreboval
pre mna bolo velmo dolezite google talk, ICQ, a skype
well donovske je ze fachci aj pod pda...a aj ako midp app.
ma proste weliku ba az preweliku podporu telefonoch



podporuje:
- AIM
- Google Talk
- Hyves
- ICQ
- Jabber
- MSN
- Skype
- Yahoo

a samozrejme funguje aj telefonovanie ... co pri skype asi neprekvapi , ale co som nesmierne spokojny bavi aj telefonovanie cez google talk.
a navise je Nimbuzz zadarmo ....
popacuje sa i fest no mam to nainstall len 2 hodiny uvidime ako sa tato app bude chovat ...
zatial ma 6.5 miliona uzivatelov.
takisto maju aj app. pod windowsy....ale ta aplikacia sa mi az tak nepopacuje ... lebo nema skype...ale zaseq na computery to az tak nevadi . Ked mozete mat original.

no uz asi len toto: DOWNLOAD

kedze pouzivam agile messenger
dam tu par plusox a minusox

AGILLE :
+ PTT
+ posielanie fotto
- $ 44.95 permanent, $11.95 3- mesiace
- SKYPE
- Gogle talk ma ale nebavi call len chat

NIMBUZZ:
+ SKYPE
+ google talk call
+ zadarmo
+ vacsia podpora telefonou resp. zariadeni
+ win app. moze ist sucastne pod 1 kontom , a ukazuje wam ze ste aj na phone

zatial to je asi vsetko ... lebo viac som neposkusal bo Evka tu namna uz pokrikuje

no samozrejme ked budem mat nejake skusenosti podelim sa o ne skusajte ..

update 28. august 22:41 GMT


som kusok zaseq poclickal a zaseq prisiel som na nieco, bohuzial mam tu nove minusy pre
NIMBUZZ:
- neda sa volat na skype out kontakty
- neda sa kopirovat text prijatej alebo odoslanej spravy
- neda sa vypnut zobrazovanie skupin

Final mys lienka>>>>>>> myslim si ze pre pda niekomu to bude vyhovovat niekomu nie .... mne skor nie ja radsej pouzijem agilemessenger aj keby som mal zaplatit za neho ... no resp. mam ho predplateny na 3 mesiace
ale zase z pohladu nie pda-ckarof ( resp. symbianitof ).... cize midp aqplikacia je jednoducho neprekonatelna cize vsetkym majitelom hlupich telefonoch jednoznacne odporucam..... :-)

download Nimbuzz Mobile

No comments: