Friday 17 October 2008

AKO SOM NA KUFOR ZIZAL....!!!!


pred chvilkou som si povedal ze som uz s5 niekolko hodin tak trebalo by sa uz vybalit

tak som otvoril kufor a kukam jak puk
v kufri 3 krabicky Marlboriek s swajciarskeho duty free ( bo maju nalepku ze switzerland duty free)
hehe tetkom ked nekurim tak taky darcek?
ta reku coze? .... tak jednoducho pasovali v mojom kufry cigarety a akurat 3 krabicky zabudli vytiahnut.
no ale kurnik to ze co je za praktiky.
tak som pokukal na svoj kufor a zacal 
som analizovat  .... 
az teraz som si vsimol  ze chyba kladka (bol uzamknuty ciselnou 
kladkou) a mal som v nom rozopnute popruhy ... nastastie nic nechybalo bol tam aj fotoaparat a flasa.
jednoznacne v tom mal prsty niekto z personalu Bratislavskeho letiska + nejaky komplic v Dubline ,lebo do chekinu v Blave som ho mal nonstop na ociach a v Dubline tiez.
no a preco si asi vybrali moj kufor?
  • jednoducho bol poloprazdny
  • mal nejake poznavacie znamenie ( modra masla na rucke)
  • to ze je uzamknuty to im jak tak kukam nevadi
ok teraz su to cigarety ale zajtra to moze byt cokolvek, najlepsie na tom je to ,ze keby tam tie 3 skaulky nezabudli mozno by som to ani nezbadal....

takze vela stastia pri cestovani najma z Bratislavy Ryanairom.

No comments: